We love creative solutions with a purpose

We love
creative solutions
with a purpose

We love
creative solutions
with a purpose

  • Square Melon viert 120 jaar Veritas


    Veritas werd dit jaar 120.

  • Total Belgium en SQM go Formula 1


    Voor het achtste jaar op rij zullen de hostesses van Square Melon zorgen voor het onthaal en vlotte verloop van het VIP-event dat Total Belgium dit

  • De Durex Love Guru palmt Werchter in


    De Durex Love Guru die Square Melon in opdracht vanuit Indië naar Rock Werchter bracht, kende een groot succes.

  • Coca-Cola Summer


    De uitdaging: Ontwerp een zomer- en festivalcampagne die de Coke Nurses overtreft.

  • Lyreco


    De uitdaging: Organiseer een conventie/event voor het Lyreco Senior Management Team en het 350 koppen tellend sales team uit de he

  • Lego


    De uitdaging: Lego was op zoek naar een kwalitatieve en flexibele merchandising service die hun vaste merchandisers kan bijstaan i

  • Johnnie Walker Black Label


    De uitdaging: Leer consumenten kennis maken met de rijkdom en complexiteit van de premium blended whisky die Johnnie Walker Black

  • J&B disco ball


    De uitdaging: Lanceer de internationale campagne 'Start a Party' en claim de discobal als icoon voor J&B Nightlife.

  • J&B Nightology & Unexpectables


    De uitdaging: Maak van J&B de 'number one' party whisky en de referentie in nightlife.

  • Coca-Cola caps


    De uitdaging: Ontwikkel en onderhoud 'brand-love' van de Coca-Cola consument.

  • Centrum gezonde huid by Vichy


    De uitdaging: Zet de credibiliteit van de huidverzorgingsprodukten van Vichy in de verf.

  • Becel


    De uitdaging: Ontwerp een sensibiliseringscampagne rond het belang van gezonde voeding waartoe Becel behoort.

  • Ambre Solaire


    De uitdaging: Informeer de consument over het uitgebreide gamma van Ambre Solaire producten en stimuleer de verkoop.

  • J&B Gigasuperette


    De uitdaging: Maak van J&B de 'number one' party whisky en de referentie in nightlife.

  • Coca-Cola Nurses


    De uitdaging: Genereer brand love bij de 18-24 jarigen voor Coca-Cola.

  • LU petit dejeuner


    De uitdaging: Laat Lu Petit Déjeuner deel uit maken van een gemakkelijk ontbijt.

  • Janssen Pharmaceuticals


    De uitdaging: Organiseer een top bedrijfsfeest voor de meer dan 4000 werknemers van Janssen Pharmaceuticals.

  • Mobistar


    De uitdaging: De telecommarkt is een zeer promo gedreven markt die continu in beweging is, zo ook hun merchandising materiaal.

  • Glacéau vitaminwater


    De uitdaging: Opzetten van een distributiekanaal via de groothandelaars en specifieke referentie verkooppunten voor vitaminwater i

  • Year End Seminar Philip Morris


    De uitdaging: Zoals elk jaar zocht Philip Morris een nieuwe exclusieve locatie voor het afsluitfeest van hun Year End Seminar.

  • Mass Retail Merchandising


    De uitdaging: Het aanbieden van een flexibele merchandising service in de "mass-retail" omgeving, gespecialiseerd in alle facetten

  • Familyday Cronos


    De uitdaging: Maak van het Cronos Sinterklaasfeest een onvergetelijke belevenis.

  • Coca-Cola Origami


    De uitdaging: Genereer aandacht voor de design aluminium flesjes van Coca-Cola.

  • Côte d'Or


    De uitdaging: Breng het 125-jarig bestaan van Côte d'Or en de opening van een Côte d'Or boetiek op de Zavel in Brussel onder de aa

  • Ben & Jerry's Free Cone Day


    De uitdaging: Iedereen weet dat Ben & Jerry niet zomaar een ijs merk is.

  • Nutella & Minute Maid


    De uitdaging: De marktpenetratie verhogen voor Minute Maid en Nutella bij het ontbijt.

  • Coke Zero


    Check out our Coke Zero team in Nottingham!

  • Glacéau vitaminwater


    De uitdaging: Een buzz creëren en de trendsetters bewust maken van de lancering van vitaminwater.

  • Coca-Cola Xmas


    De uitdaging: De marktpenetratie van Coca-Cola in de huishoudens verhogen.

  • The Stimorol Refreshables


    De uitdaging: Creëer awareness rond en boost de verkoop van Stimorol.

  • Ben & Jerry's


    De uitdaging: Spread the peace, love and ice cream!

  • Website Durex.be


    De uitdaging: Durex wou een grondige make-over van de huidige website voor België.

  • Veet Promotour


    De uitdaging: Promoot de Easy Wax Roll-on, het nieuwste product van Veet.

  • Zoo / Planckendael


    De uitdaging: Breng de Antwerpse Zoo en Planckendael in de aandacht.

  • De Betweters


    De uitdaging: Unibet wou met haar web-tv format een amusante en vermakende kijk op eerste klasse voetbal in België brengen.

  • ING Summer


    De uitdaging: Hoe zorg je ervoor dat Festival gangers je merk promoten?

  • The Burn Master


    De uitdaging: Een buzz creëren en de trendsetters bewust maken dat Burn werd gelanceerd.

  • Google


    De uitdaging: Het aantal kleine en middelgrote ondernemingen die actief hun business online promoten met de Google tools verhogen.

  • 25 Jaar Coca-Cola Light


    De uitdaging: Coke light werd “25” en SQM werd ingeschakeld om dit te vieren!

  • 40 Jaar Quick


    De uitdaging: De 40ste verjaardag vieren van Quick in België

  • De Gouden Gids


    De uitdaging: Het creëren van een geïntegreerde campagne om het nut van de Gouden Gids te bewijzen en de herkenbaarheid te verhoge

  • Coca-Cola Foot Xperience


    De uitdaging: Coca-Cola wil mensen aanzetten tot sporten en wil dit in de verf zetten.

  • Coca-Cola light Fashion Flight


    De uitdaging: De band met het merk alsook de her-aankoop verhogen door het creëren van een geïntegreerde campagne die Coke Light l